Stemtest

Toetredingscriteria

• Je bent tussen 22 en 66 en hebt een mature persoonlijkheid.
  • Je beschikt over een behoorlijke zangstem en rookt uiteraard niet.
  • Je wilt je verder ontwikkelen op gebied van zang, ritme en podiumprésence.
  • Je klampt je niet vast aan partituren, maar zingt vanuit je buik en kunt een tekst vertolken.
  • Je bent bereid om The Day by Day Gospel Singers de absolute prioriteit te geven in je vrije tijd.
  • Je wilt ertoe bijdragen dat The Day by Day Gospel Singers blijven behoren tot de top-gospelkoren in de Benelux.

Algemene informatie

Wij hebben er steeds oor naar om twee soorten zangers in onze gospelgroep op te nemen: Enerzijds echte leadsingers – solisten dus – en anderzijds enthousiaste backing vocalists die zorgen voor de vocale ondersteuning. Voor iedereen met een goede stem en veel maturiteit is er plaats in onze groep. In ruil vragen we jouw engagement dat na een proefperiode van vier weken onze repetities en optredens jouw prioriteit krijgen boven je niet-professionele activiteiten. Je krijgt een onkostenvergoeding voor ieder mooi afgewerkt optreden. The Day by Day Gospel Singers repeteren iedere donderdag van 19u30 tot 22u00 in Begijnendijk, halverwege Leuven en Lier, en treden 20 tot 25 keer per jaar op.

Informatie over je auditie of stemtest

Tijdens je stemtest mag je de drie nummers die je hebt voorbereid individueel voor onze zangcoach ten gehore brengen. Hierbij let hij op je stem, timbre, zuiverheid qua zang, aanleg voor meerstemmig zingen, timing, ritme, articulatie en uitstraling. Vervolgens voert hij met jou een kennismakingsgesprek waarna je deelneemt aan de aansluitende gezamenlijke repetitie. Hij hoort dan hoe jouw stem zich integreert in de groep en hoe je je partij oppikt. De volgende morgen krijg je van hem te horen of je wordt toegelaten tot de proefperiode van vier weken. Daarin krijg je wekelijks drie nieuwe nummers mee om thuis in te studeren en doe je mee met de repetities. Alle middelen om thuis te oefenen staan op onze beveiligde singerssite. Als je daarin slaagt, sta je na vier weken live on stage met The Day by Day Gospel Singers! We willen met deze manier van werken vanaf het begin de juiste mensen aantrekken die zich zowel met respect voor hun groepsleden muzikaal willen uitleven als met een professionele ingesteldheid ons publiek een fantastische avond willen bezorgen!

Beluister dit originele fragment en zing mee met de partijen hieronder:

“After all that we’ve been through, I will make it up to you, I promise to!
And after all that’s been said and done, you’re just the part of me I can’t let go…
Aah-ah…! I will make it up to you, I promise to!”

• Klik hieronder op de partij die je het best kon meezingen

• Persoonlijke gegevens

• Max. file size: 100 MB.
  • Informatie over jezelf